Zielsverwanten

13-04-2013 22:31

 

Soms kom je van die mensen tegen die je meteen raken.

Eén blik in hun ogen en je hele defensie meganisme ligt op z'n gat.

Het is me tot nu toe in mijn leven drie keer overkomen.

Als zo iemand je aankijkt heb je het gevoel dat je elkaar tot diep in in je ziel kunt kijken.

Een soort zuigen lijkt het wel, alsof je de ziel van de ander naar binnen zuigt met je ogen.

Hierdoor ontstaat ogenblikkelijk een intiem gevoel ook al sta je midden op straat, je bent alles om je heen vergeten.

Als je dichtbij zo iemand staat, knallen je chakra's letterlijk open en de energie stroomt dan door je heen en naar buiten. 

Het is een heerlijk gevoel en vrij verslavend, ik denk dat iedereen het wel kent.

In dezelfde ruimte zijn als met die persoon is een ware marteling, constant ben je op zoek naar elkaars blik  en dan is er weer dat zuigen, brrr!

Vaak zijn het mensen met wie je ook geweldig kunt praten.

Ik geloof dat mensen op je pad komen omdat zij een gave of kennis hebben die jij mag leren, iets wat je vooruit zal helpen op je pad.

 

Zo heb ik 20 jaar geleden een man ontmoet die van alles van kruiden en planten wist.

Hij wilde me graag de kruiden en planten in "het Veldt" laten zien en dat wilde ik ook, maar de aantrekkingskracht tussen ons was zo groot dat we daar nooit aan toe kwamen. 

Een gemiste kans denk ik nu en dat allemaal omdat we, de seks er tussen in hebben laten staan. 

Ik vraag me wel eens af hoe ver ik nu met kruiden en magie was geweest als ik toen de basis kennis over kruiden al had opgedaan.

 

Als er iets als een rode draad door mijn leven loopt is het wel mijn honger naar kennis.

En er is niets zo aantrekkelijk als een man met een hoog IQ. (de mijne heeft er een van 162)

Een hoog IQ is een waar afrodisiac. 

Het vervelende is alleen dat je, je door die seksuele gevoelens op een zij spoor laat zetten en je eigenlijk vergeet waar het om gaat,

het delen van je kennis.

Heel vaak en bij mij in ieder geval in alle gevallen loopt het al gauw spaak.

Zo'n grote aantrekkings kracht is gewoon heel onhandig in het dagelijks leven en zeker als je al een relatie hebt.

Dus beland de relatie al snel in het rood omlijnde hokje met de stempel gevaarlijk er op.

Contact is dan niet meer mogelijk, ook geen vriendschappelijk.

En dat is jammer, want ik geloof dat zulke ontmoetingen niet voor niks zijn en dat je veel van elkaar zou kunnen leren,

je ontmoet elkaar immers niet voor niets.

 

Een vriendschappelijke relatie waarin zo'n sterke aantrekking is, past niet echt in het morele plaatje van onze samenleving.

Toch is het iets waar vele van ons behoeft aan hebben maar wat mist in hun leven.

Een diep spiritueel seksueel contact, één waarbij je totaal open bent als je samen bent.

Vele mensen weten niet dat je ook door het bedrijven van seks enorm kan groeien, op spiritueel en persoonlijk niveau.

Ook is het één van de krachtigste en meest doeltreffende vormen van magie.

Door de enorme hoeveelheid energie die er vrij komt tijdens seks, worden al je chakra's geactiveerd. 

Zo word er vaak in 1 keer heel veel aangeraakt, verwerkt en los gelaten.

Ook in de magie word seksuele energie gebruikt, omdat seksuele energie een hele sterke energie is die in één keer tot explosie komt,

wordt het effect van de spreuk vele malen groter dan wanneer je andere technieken gebruikt.

Het vergt wel enige oefening voordat je de techniek onder de knie hebt, maar dat is helemaal niet erg!

 

Ik heb nu een jongen ontmoet via FB, hij schrijft de oude mythen opnieuw vanuit zijn visie, ondersteund met wetenschappelijke bewijzen. 

The Human Odyssey heel interessant. 

Nou heb ik prive contact met hem via de mail en hij heeft een hele vernieuwende theorie met me gedeeld "and it blew my mind" 

Het mooie is dat ik met mijn ervaring als paragnost en medium, zijn theorieën met bewijs kan aanvullen.

Omdat ik de dingen die hij in theorie heeft bedacht, op een bepaalde manier al heb meegemaakt. 

We vullen elkaar echt perfect aan en helpen elkaar in elkanders ontwikkeling en bewustwording.

Ik vind het heel erg bijzonder dat tegenwoordig je dus ook mensen van over de hele wereld kunt "ontmoeten" via internet waar je een gezamenlijk groei proces mee kunt delen, die je anders misschien nooit was "tegen gekomen".

 

Met het idee in mijn achterhoofd dat we allemaal in groepen incarneren met de afspraak dat we elkaar helpen

om bepaalde lessen te leren vind ik dit een interessant gegeven.

Dit betekend dus omdat zielen steeds verder uit elkaar kunnen incarneren, hierdoor een soort van gelijk gestemd energie netwerk over de aardbol wordt gecreërd, waar volgens mij de hele aardbol van mee profiteert, maar ze kunnen zich evengoed houden aan hun afspraak.

Dat neemt natuurlijk niet weg dat sommige lessen alleen "one on one" geleerd kunnen worden!