Lenormand kaarten

18-02-2014 12:28

Madame Lenormand leefde in Frankrijk van 1772 tot 1843 en was een gerespecteerd medium.
Hoewel zij dit systeem heeft ontwikkeld, zijn de huidige kaarten pas na haar dood getekend.

Tijdens mijn lessen van de geweldige in Zuid- Afrika geboren en getogen Balthazar Blacke, merkte ik al snel dat ik een natuurlijke affiniteit voor het Lenormand kaarten systeem had.
De kaarten leken tegen me te spreken, gaven me inzichten in iemands situatie en proces.
Anders dan bij de tarot die meer een inzicht geven in je spirituele ontwikkeling, is de Lenormand vooral gericht op praktische zaken.
Ze geven een verbluffende accuraat beeld van situaties in je verleden, het heden en kunnen een inzicht geven in wat je te wachten staat in de toekomst.
Sta je voor een belangrijke keuze en weet je niet goed wat je moet doen of wat je kunt verwachten dan kan ik simpel de kaarten leggen voor beide opties.
Uit de combinatie van de kaarten blijkt dan wat de meest positieve optie voor je is.
Zo kunnen de kaarten je ondersteunen bij het maken van een juiste beslissing in elke situatie.

Ook geven de kaarten inzicht in de energieën waar je door omgeven wordt.
Dingen of mensen waar je door beïnvloed wordt.
Zelfs je mentale, emotionele en fysieke gezondheid kan in de kaarten gelezen worden.

Een 15 minuten consult kost €15.00
Een vol consult kost €35
In mijn praktijk te Wormerveer